Alla inlägg under september 2008

Av LE - 8 september 2008 22:54

Nu var det längesen det kom ett inlägg från mig. Från Lisa också för den delen. Haha. Menmen. Med mig har det inte skett några större förändringar mer än en lite piercing i underläppen (: Har velat det läänge. Övertalade mamma & precis i rätt tid öppnade det ett nytt ställe i stan som ville pierca mig. Underbart! Gjorde inte så ont som jag trodde, det brändes lite bara. Det var helt klart värt dom fyrahundrafemtio kronorna som jag betalade för det. Då ingick även rengöringsmedel. (: Superbra. Bild är där nere. Har också köpt en ny mössa. Jag vet att det kanske inte behövs än, men jag var så sugen. Jag vill för en gångs skull ha en snygg mössa som jag vill ha på mig. Brukar inte vara så annars, haha. Men nu hittade jag en snygg på Åhléns. Bild på den kommer kanske. Hittade också en snygg sjal men hade tyvärr inte pengar kvar till den. Fanns bara en kvar också så den är säkert slut nu ändå. Inte roligt när man är pank. Men det är jag egentligen inte, bara snål och jag orkar/vill inte ta ut pengar.

Nu känner jag att detta inlägget nästan bara handlar om mig. Så ska det inte vara! Haha.

Vi hörs!


Erika.

Presentation

Omröstning

Hut hittade du hit?
 Blev tipsad om den.
 Såg på startsidan.
 Sökte på mode-bloggar på google.
 Hittade på google vid random-sökning på något.
 Annat alternativ.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards