Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

FRA

Av LE - 23 juli 2008 16:18

Igår när jag satt och kollade på tv fick jag ett sms från ett okänt nummer, där det stod:


Terrorist, bomba, iran, osv.

Skicka vidare till alla i sin kontaktlista, så får FRA något att läsa!


Det var väl lite kul. Jag skickade dock inte vidare. ^^

FRA står jag inte för, det är en dum lag.


På bilden är en svart Adidashood, jag har en nästan exakt likadan som jag köpte i Turkiet (äkta, javisst!) och nu när jag kom hem så märkte jag att alla hade sånna. Fast den är snygg, så det förstår jag ju.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LE - 28 oktober 2008 22:39

Dags för ett sminkningstips.   Jag har alltid tyckt att det är snyggt när man börjar från ögats innerkant med en ljus färg och tonar det mörkare utåt, men jag har aldrig orkat försöka göra det själv, jag har tyckt att det sett för svårt ut. Men jag p...

Av LE - 28 oktober 2008 20:57

Okej, bloggen har varit död. Jag tänkte liva upp den lite med ett inlägg. (hahaha - erkänn, det var roligt?)   I alla fall. Idag var jag och köpte detta läppglans; Isadoras Pump n' Plump läppglans. Jag köpte inte färgen på bilden utan jag köpte ...

Av LE - 8 september 2008 22:54

Nu var det längesen det kom ett inlägg från mig. Från Lisa också för den delen. Haha. Menmen. Med mig har det inte skett några större förändringar mer än en lite piercing i underläppen (: Har velat det läänge. Övertalade mamma & precis i rätt tid öpp...

Av LE - 18 augusti 2008 00:11

Hejsan. Längesen jag bloggade nu. Jag har varit upptagen hela tiden, först var jag i stockholm och sen åkte jag kryssning till Helsingfors. Åter till saken. I helsingfors köpte jag en kort kofta, men ärmar till armbågarna på Esprit för ungefär 200 kr...

Av LE - 13 augusti 2008 18:40

Hejsan hejsan, ett tag sedan Erika skrev något, undra vad hon har för sig egentligen. ;)Dagens sminkning i alla fall, använde min rosa ögonskugga från Make up store jag haft med i bloggen innan, och sedan blandade jag en egen skugga, med lite blått, ...

Presentation

Omröstning

Hut hittade du hit?
 Blev tipsad om den.
 Såg på startsidan.
 Sökte på mode-bloggar på google.
 Hittade på google vid random-sökning på något.
 Annat alternativ.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards